Hejhej! :)

Har inte skrivit på ett tag och jag vet inte varför, har alltid massa ursäkter men den här gången har jag bara inte orkat. Det som hänt de senaste veckorna så var jag, mamma och min lillasyster i London i 3-4 dagar. Vi var och kollade på olika sevärdheter som Big Ben, Madame Tussauds, London Eye osv. Vi shoppade en hel del också på Oxford Street. Har aldrig varit i London förut, så det var ju då första gången. Kommer lägga ut några bilder från London imorgon eller om några dagar, för jag SKA börja blogga mer nu. 
 
Just nu sitter jag och Skypar med min bästa vän Evelina, har Skypat i lite mer än 1 timme. Det är kul att Skypa med henne när man har tråkigt, hon gör alltid så att man har roligt. :) 
 
I helgen var jag och mamma på ett djurgymnasium i stan, där de har inriktning hästar. Gymnasiet var bra med trevliga lärare, de berättade lite om vad man kan jobba med i framtiden och andra viktiga saker. Fick svar på de frågor jag hade. (Det är ju snart dags att välja vilket gymnasium jag ska gå, har bara kollat på två gymnasuim som har inriktning häst, men ska kolla på några fler innan jag väljer.) 
 Sen i Söndags var jag, mamma och morfar på Tyresö Ridskola där man kunde prova på att ridaa framför Liljeholmens djurgymnasuims ridlärare. (Det var från det första gymnasiet jag var på för några veckor sedan i Liljeholem). Där berättade ridlärarna att en dag i veckan börjar eleverna klockan 7 och slutar 17 och att de är i stallet hela dagen. Det Djurgymnasiet i Liljeholmen var riktigt bra, skulle vilja börja där men har långt att åka till Tyresö. Plus att vi ska vara där klockan 7 och då måste jag gå upp 5 en dag i veckan, det skulle jag nog inte orka. :(
 
Det var nog bara det jag tänkte skriva om. Bloggar mer imorgon, och det SKA jag göra. :) 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0