Förlåt, har inte skrivit på länge!

Det var ett tag sen jag skrev, men har haft lite fullt upp att göra. Det som har hänt de senaste veckorna är att jag har haft prao, jag praktiserade på ett företag, i lagret då, och det var jätteroligt men lite jobbigt. Jag fick packa upp varor och väga saker och så fick jag vara på kontoret och skanna dokument. Det låter nog inte så roligt men det var det faktiskt. :)
Men nu sitter jag framför tv:n och bläddrar  runt kanalerna men det finns inget att kolla på. Funderar på om jag ska upp till centrum och se Anton Ewald uppträda, bara för att ha något att göra och så är det fint väder ute så vill inte sitta hemma hela dagen. Men skriver mer sen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0