Tråkig dag

Hej!
Oj, det blev visst lite fel med den andra, råkade bara skriva en rubrik men men... Idag har jag vaknat halv tolv, det var lungt och skönt hemma, mamma jobbade och syskonen är hos mormor och morfar och sover över där, så idag kunde jag sova ut, blev sent igår kväll. 
   Åt sen frukost och bläddrade runt kanalerna på tven men det fanns typ inget att kolla på så jag kollade slutet på Sjunde Himmlen. Det är en ganska bra serie men har inte kollat på den ett tag. Efter det satt jag och läste min bok som jag försöker bli klar med, har några kapitel kvar av den, sen kom syskonen och mamma hem men nu är de ute så då passar jag på att göra ett blogginlägg och lyssnar på hög musik. :) Det var lite av vad jag har gjort idag men ska gå ut med mamma på en promenad senare när syskonen igen åker hem till mormor och morfar. Bloggar mer senare, hejdå. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0