Tråkig dag ... :(

Hej!
Imorse vaknade jag av att det regna jätte mycket, det hördes på hustaket och på fönstret. När jag öppnade dörren för att gå in i det större huset var det helt lerigt på marken. Ja, det var ju bara att springa in. Kallt var det också. Men efter det slutat regna ville min kompis bada och de gjorde vi, det var kallt men efter en stund var det jätte skönt. Fast badade inte lika länge idag som de andra dagarna för det var lite kallare i vattnet. Det var folk på stranden ändå fast det hade regnat och ingen som badade, vi var de ända. Haha. :)
Det var sista dagen för min kompis att vara här så hon var tvungen att åka hem. Det är synd för nästa gång jag ser henne är nästa sommar. :(
 
Sen efter hon åkt hem så cyklade jag och syrran till ett par hästar som står ganska nära oss, de kom fram och vi klappade de (som vi alltid gör haha) och gav de lite äpplen. Vi tog lite foton och de kommer jag lägga upp senare.
 
Det har regnat lite till och från idag men nu börjar det skina upp. Hoppas att det inte blir mer regn nu sista dagen vi är här, för vill gärna bada mer men det blir det nog inte om mer regn väntar. Har packat för hemresan imorgon, det ska bli lite kul att komma hem men vill gärna stanna kvar här. Tja, det var det, bloggar mer senare! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0