Lugn dag

Hej, har inte skrivit på länge och jag vet inte varför jag inte skrivit.
Idag vaknade jag rätt sent, skönt att inte ha väckarklockan på för att gå till skolan. Men men...
Sen var jag och familjen barnvakt åt två kompisars barn och de är så himla snälla, bråkade inte, gnällde inte osv. Gick ner till stranden (det var 25+ i vattnet) där barnen badade och lekte, de hade roligt, sen köpte de glass på vägen hem. Sen var det vattenkrig som gällde innan det var dags att åka hem. Nästa gång vi ses är nästa sommar, det är lite synd tycker jag, men har träffat de ändå rätt mycket i sommar. Eftersom det är fint väder så ska jag vara ute nu. Hej då. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0