Skön dag :)

Hej igen! Just nu sitter jag under ett parasoll i solen och bloggar från mobilen. Fin dag idag, 20 grader i skuggan och molnfritt. Har redan badat med min kompis och syrran, var lite folk på stranden, de flesta har väll redan börjat jobbat. Det var lite kallt i vattnet men när man väl har doppat sig var det jätteskönt, min kompis mormor sa att det var 22-23 grader. Ska bada igen lite senare när vi orkar. Vi tre har nyss ätit så vi väntar en stund. Hoppas ni haft en underbar dag än så länge med sol och bad men bloggar mer senare, hejdå. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0