Trött :(

Hej, här sitter jag med datorn i knät och bloggar halv tre på natten. Har inte kunnat blogga förut för jag och syrran var på stranden med vår kompis. Jätte varmt i vattnet idag med och jätte fint väder. Stora vågor, man kom under de flesta av vågorna, är inte jätte förtjust i att vara under vattnet med ansiktet men idag var det kul. Vi hoppade över vågorna och "lekte" i vattnet. Man blir som ett barn i vattnet, har roligt och "leker". Eller rättare sagt "lekte" gjorde vi inte utan skvätte vatten på varandra och flöt med vågorna och jagade varandra. Det var mer folk idag på stranden än igår men inte så proppfullt som det brukar vara. Men nu ska jag kolla runt på internet lite innan jag ska sova. Godnatt. :)


Kommentarer
Syrran

God natt

2013-08-11 @ 13:48:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0