Hej. :)

Just nu sitter jag och väntar på tåget med kompisarna. Har varit i Kista och letat efter Halloweenkläder till Fredag då vår klass har Spexfoto vilket innerbär att man får klä ut sig till vad man vill. :) Ska bli kul men.innan har man vanligt skolfoto och jag vet inte vad jag ska ha på mig på skolfotot eller Spexfoto då vi bara har 20 minuter att byta om och byta kläder. Så därför åkte vi dit för att se om man hittar saker eller får inspiration vilket jag inte fick. Nu är jag på tåget men bloggar mer hemma. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0