Äntligen Påsklov!

    Hej!
Äntligen är det Påsklov! Det är ganska skönt fast jag inte kommer göra något speciellt, men bara vara borta från skolan och vila och ladda energin för de kommande veckorna innan sommarlovet är skönt. Men så mycket vila blir det inte, vänder på dygnen, vilket gör att jag inte kan sova på dagen, för då är ju resten av familjen uppe och stör. Det är lite synd. Men det jag har gjort under veckan är att i Torsdags var jag med några kompisar och vi gick och bowlade. Bowling är inte rikigt min grej, men följde med ändå, man ska inte klaga när man har chansen. Sen gick vi och åt i Vällingehus (som är ett hus med flera olika resturanger) men jag åt inget. Men det var ändå trevligt. Sen kom några andra från B klassen och undrade om vi alla ville vara med och spela fotboll och det gjorde vi. Var ute ganska länge, det var roligt men kallt. Det var säkert flera minusgrader. 
   I Söndags var jag och min familj och firade farfars födelsedag. Det var trevligt och ganska god tårta (det var smörgåstårta) men jag var tvungen att äta lite i alla fall fast jag inte är sååå förtjust i det. Och i Måndags så firade vi min lillebror som fyllde 8 år. 
 
   Ja, det var lite av vad jag har gjort, hoppas ni har några planer i veckan? 
Nu ska jag gå och läsa min bok som jag håller på och läser, den är inte världens bästa men den duger, men bloggar kanske igen lite senare.  
 
Bye! :)
 


Kommentarer
Din syrra

Ett bra första inlägg :)

Svar: Tack. :)
None None

2013-04-04 @ 11:02:00
malin

Ska börja följa din blogg:)

Svar: Tack :)
None None

2013-04-05 @ 10:25:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jelika.blogg.se

Hej, jag heter Jennifer Linnéa Karlsson och jag är 15 år. Mina intressen är att vara med kompisar, fotografera, rida, vara ute, läsa, filma, vara i stallet, sjunga, dansa och vara med familjen. Jag kommer skriva lite om varje i min blogg mest om mina dagar och mitt liv men kanske ibland om mode och hästar. Hoppas du gillar det!

RSS 2.0